Wednesday, December 28, 2011

En. Saharudin B Hj Ibrahim....Guru Besar kami!

Kalau GB perasan, admin sudah sangat lama tidak update blog ni beliau mesti sedih... iyalah sudah setengah tahun beliau berkhidmat di sekolah ini dan admin masih tidak post pun berita beliau. Jangan marah ya.
     Mulai bulan Jun 2011 lepas, kami di SKM telah menerima pengganti kepada Puan Saniah Sulaiman, Guru Besar kami yang telah berpindah ke Selangor iaitu En. Saharudin Bin Haji Ibrahim. Sejak beliau berkhidmat di sekolah ini, banyak perubahan positif yang telah berjaya dilaksanakan beliau. Beliau merupakan seorang guru besar yang cepat mesra dan mengenali setiap pesonaliti guru-guru di bawah pengurusannya. Kagum dan gerun kan. Kagum sebab beliau cepat mesra, tetapi gerun sebab beliau tahu sahaja apa yang kita fikirkan. Maaf ya... admin saja bergurau. Yang pastinya kehadiran beliau di SKM akan memberi sinar baru kepada sistem pentadbiran sedia ada. Kami guru-guru SKM sedia mengikut perintah!
     Buat Pn Saniah, ingatlah kami di sini dengan kenangan-kenangan yang gembira dan membahagiakan. Kami kalungkan ucapan terima kasih atas segala jasa dan budi yang telah puan curahkan selama ini. Semoga walaupun jauh di mata namun sentiasa dekat di hati
     

No comments:

Post a Comment